joi, 29 mai 2014

Cum ajunge taranoaia in mainile a milioane de oameni


   Azi mi-am cumparat albumul Panini WC 2014, nu il completez il tin doar pentru colectie. Cu cel din 2002 m-am batut pana prin august si habar nu mai am unde a sfarsit, insa pe cele din 2006 si 2010 inca le pastrez  langa fulare si bilete.
   Dupa ce i-am vazut pe Copa si Van Persie m-am gandit sa arunc un ochi si peste loturile din 2010. Mi-a atras atentia Hondurasul care pe langa Palacios si Figueroa il avea si pe Carlos Costly, atacant pe vremea aceea la, mare atentie, FC Vaslui sau “FC Taranoaia” asa cum o numea Wesley.


   Probabil in acele luni in care a fost la mare moda albumul, numele de Vaslui s-a aflat pe buzele a milioane de copii si adolescenti ce aveau nevoie de abtipildul cu Carlos. Iata cum printr-un simplu transfer, deja defuncta FC Vaslui a avut parte de o campanie de marketing cum nu s-ar fi asteptat vreodata. Sunt convins ca nici victoriile cu AEK Atena si Sporting sau marele egal contra Interului nu le-au promovat imaginea asa cum a facut-o hondurianul Costly. Acesta nu a stat prea mult prin Moldova, plecand cu mare scandal chiar daca si-a facut treaba destul de bine pentru trupa lui Porumboiu.

   In mod cert, in momentul de fata inca exista oameni ce nu au reusit sa puna mana pe imaginea atacantului, iar tot ce citesc atunci cand deschid albumul este “Vaslui(ROU)”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu