joi, 17 iulie 2014

Noi dam shoturi, ei dau bani

    Toți am văzut ghirlandele frumos colorate sau ne-am strâmbat după ce am băut din eprubeta de Jagermeister. Ei bine, au fost și oameni ce s-au bucurat mai mult decât noi atunci când au văzut mașinile pe care era lipit capul cerbului.
 

    Prin 1973, oamenii din conducerea companiei și-au dat seama că se pot folosi de fotbal pentru a își promova mult mai bine produsul. Fiind un proiect dezvoltat în Saxonia Inferioară, iar la vremea aceea Eintracht Braunschweig era cea mai puternică echipă din regiune, Jagermeister le-a propus acestora să își pună logoul pe tricouri. Federația nu a fost de acord, însă leii au spus că își vor schimba stema clubului.
 
    Contractul a valorat 100.000 de mărci și a reprezentat primul sponsor de tricou al unei echipe din Bundesliga. Eintracht a dorit să își schimbe numele în Jagermeister Braunschweig însă federația nici nu a vrut să audă, se întreceau deja mult prea multe bariere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu