duminică, 1 iunie 2014
Echipa de insolventa, marketing de campioana
Aceasta poza poate ascunde foarte multe povesti. De la N&D si Bratu mitraliera pana la tricoul cu Speziale toate au farmecul lor. Cu siguranta o sa apara randuri despre acestea in viitor, insa in aceasta postare vreau sa discut despre cu totul altceva.
Acum doua zile pe terenul Piti Varga din complexul Dinamo, galeria impreuna cu legende ale clubului dinamovist au reusit sa aduca fotbalul mai aproape de toti. Au jucat un meci cu specific european, meci in care suporterii au reusit sa il deposedeze pe Marius Niculae sau sa ii pareze loviturile libere lui Claudiu Niculescu.
Cel mai apropiat exemplu este cel oferit de Bayern Munchen an de an prin "Cupa Paulaner", competitie la care castigatorii inscrisi pe interent au sansa de a juca un meci demonstrativ impotriva echipei mari a bavarezilor.
Personal mi se pare foarte tare ideea cainilor si sunt convins ca pe langa "ora de Dinamo" sau vanzarea biletelor de catre jucatori, acest meci reprezinta o strategie de marketing ce trebuie apreciata. Chiar daca echipa este in pragul insolventei, acest lucru nu trebuie sa fie resimtit de catre fani, iar actiunile de fidelizare ii tin aproape de echipa chiar si in momente grele!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu