joi, 19 iunie 2014

Tot nu îți place de Pițurcă?

    Din păcate am stat cam prost cu sănătatea în ultimele zile și nu am mai avut timp să scriu. Vă amintiți că în urmă cu o săptămâna v-am vorbit aici despre Fantasy World Cup și cum puteți deveni selecționeri ai unei naționale mondiale pe durata turneului final.
 
    Cea mai nouă știre ne spune că antrenorul României de la națională u21, Bogdan Stelea, și-a dat demisia
și s-a dus la Viitorul Constanța/Voluntari. Fiind în căutare de un nou selecționer, FRF  a lansat o știre prin care îi roagă pe toți cei dornici să ocupe acest post să își trimită CV-ul și poate vor avea o șansă. Fiindcă tot sunt pe primul loc în Bucharest League la Fantasy am zis că nu am ce pierde. Dacă tot nu îți place de Pițurcă intră pe linkul de mai jos! Poate ajungi la u21 și în câțiva ani la națională mare!

http://www.frf.ro/sectiune/comunicate-frf/articol/depune-ti-cv-ul-postul-selectioner-al-echipei-nationale-under-21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu