joi, 12 iunie 2014

Autograf de Mondial


    A sosit ziua cea mare! Nu o să vă aburesc cu echipe probabil pentru meciul din această seară fiindcă le puteți găsi oriunde și în orice limbă doriți. Am să vă arăt însă un lucru de care mi-am dat seamă în această dimineață! Am autograf de Mondial! 
   
  
    În urmă cu 3 ani parcă, în liga 1 promovase Internațional Curtea de Argeș, o echipă ce venea de nicăieri însă avea aspirații mari. În lotul acelei echipe se regaseau Chiriches, Răduț, Nistor și cei doi ivorieni despre care am mai scris aici, Viera și Emma Kone. Ousmane se afla și în lotul Coastei de Fildeș pentru acest Mondial. Azi, făcând curat printre autografe am găsit o semnătura a fundașului central pe un bon de casă de la Carrefour, se pare că nu am amintiri de la Messi sau Eto'o, însă mă mândresc și eu cu un autograf de Mondial.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu