miercuri, 11 iunie 2014

Pe unde vedem Mondialul

    AMR 1 zi

    Azi o să vă propun câteva baruri unde puteți vedea meciurile de la Mondial. Am ales niște puburi deja probate de mine și unde m-am simțit foarte bine. Cu siguranță dacă doriți o terasă vă puteți opri oriunde în Centrul Vechi, însă dacă veți caută un refugiu mai răcoros ar trebui să mergeți în:

   Half-Time Pub, este cunoscut de toți amatorii de fotbal din București datorită întâlnirilor fanilor celor de la Liverpool. Este un local cu profil fotbalistic iar o bere costă de la 7 lei în sus.

   Oktoberfest Pub. Aici berea este ceva mai ieftină, pleacă de la 5 lei, însă ai plăcerea de a îți comandă o găleata sau un metru, ce te vor face să te simți ca la Munchen.

    Primus Pub. Aflat în apropiere de Piața Romană, Primus este un pub cu specific britanic unde mie îmi place să mă duc destul de des. Berea pleacă de la 7,5 lei, iar mâncarea este delicioasă.

    Și pentru că voi vedea câteva meciuri și în Pitești am selectat și de aici câteva locuri

    Cornel Pub&Grill. Este locul unde îmi place cel mai mult să beau o bere și să mănânc ceva. Prețurile încep de la 4 lei, iar mâncarea este delicioasă și foarte accesibilă.

    Eden Pub. Este deja o tradiție să văd meciuri de la turneele finale aici, am urmărit atât CM din 2010 cât și Euro 2012. Prețurile sunt ok, încep de la 5 lei, iar clătitele de aici sunt foarte gustoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu